Główne udogodnienia w hotelu
Dostępne pokoje w terminie: 03.02.2026 - 10.02.2026
Lokalizacja
No 6, Changkat Raja Chulan, Kuala Lumpur - 1.06 km od centrum
Opinie Gości
8.9/10
Czystość
Lokalizacja
Cena
Usługi
Pokój
Posiłki
Wifi
Higiena
1 opinii
Opis hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. Kawiarnia hotel jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania.
Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie bezpłatnego parkowania. Gości kochających sport uszczęśliwi centrum fitnessu i siłownia. Tu skorzystasz z atrakcji wodnych, bo na terenie obiektu znajduje się basen i basen odkryty. Do spotkań biznesowych w jednostce znajduje się centrum biznesowe.
Biuro organizacji wycieczek hotel pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki. Pracownicy hotel zorganizują dla Ciebie transfer. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Do dyspozycji gości jest również pralnia, prasowanie, sejf i concierge.
Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.
Ważne informacje
Front desk is open 24/7.
You'll be asked to pay the following charges at the property:
A tax of MYR 10.00 per accommodation, per night is imposed by the country of Malaysia and collected at the property. Permanent residents and Malaysian nationals are exempt from the tax.
Zasady
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od 15:00:00, wymeldowanie do 12:00:00
Godziny pracy recepcji
Całą dobę
Wsparcie z wizą
- Niewyszczególnione
Depozyt
- Niewyszczególnione 100.00 MYR Dostępne
Polityka no-show
- Niewyszczególnione










Rooman 🇬🇧
2019-07-07
Zalety
The location is peaceful yet near the night life.
Wady
The restaurant staff and service team. I travel to work around 10 countries every year and I can easily say Verdant Hill’s restaurant staff and service team is top 3 in worst attitude. During breakfast egg station staff can refuse you to make egg white omelette. You ask for ice in the room the staff at 6th floor will call you and ask you to come to 6th floor and take it.Margret at the front desk knows this and she also bravely refused to accept this problem.This Hotel needs a quick change of their staff!