Kopię planu wysłaliśmy też na Twój adres email.
Poniżej znajdziesz tabelę najtańszych lotów w różnych terminach. Na zielono zaznaczyliśmy sugerowane przez nas terminy. Po kliknięciu w wybraną komórkę zobaczysz szczegóły lotu wyświetlone poniżej tabeli.
Możesz również dostosować filtry, takie jak lotnisko wylotu, liczba przesiadek, czas podróży i inne, aby jeszcze lepiej dopasować propozycje do swoich potrzeb.
| Wylot / Powrót | 11.04 | 12.04 | 13.04 | 14.04 | 15.04 | 16.04 | 17.04 | 18.04 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 28.03 (sb) | 4523 zł | 4213 zł | 5267 zł | 3981 zł | 5325 zł | – | – | – |
| 29.03 (nd) | – | 4406 zł | 3755 zł | 3588 zł | 3777 zł | 4113 zł | – | – |
| 30.03 (pn) | – | – | 5007 zł | 3685 zł | 4074 zł | 3471 zł | 3923 zł | – |
| 31.03 (wt) | – | – | – | 4933 zł | 5661 zł | 4169 zł | 4373 zł | 4423 zł |
| 01.04 (śr) | – | – | – | – | 4074 zł | 3494 zł | 3694 zł | 4157 zł |
| 02.04 (cz) | – | – | – | – | – | 4141 zł | 4800 zł | 4457 zł |
| 03.04 (pt) | – | – | – | – | – | – | 4025 zł | 4257 zł |
| 04.04 (sb) | – | – | – | – | – | – | – | 4485 zł |
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-03-29
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-03-28
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-03-28
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-03-26
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-01-29
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-03-24
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-03-31
Bez wyżywienia
Oferta bezzwrotna
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-03-31
Śniadanie w cenie
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-04-01
Bez wyżywienia
Oferta bezzwrotna
Bez wyżywienia
Płatność z góry nie jest wymagana
Darmowe odwołanie przed 2026-04-01
To jest szczyt wiosny i sakury. W Tokio kwitnienie zwykle przypada na przełom marca i początek kwietnia, a iluminacje i festiwale pojawiają się w wielu dzielnicach. Licz się z tłumami, wyższymi cenami i koniecznością rezerwacji z wyprzedzeniem. (apnews.com, gotokyo.org)
Szybkie porównanie (kolej vs autobus)
- Najszybciej: Skyliner (~40–50 min do Ueno/Tokyo z 1 przesiadką), drożej niż Access Express, taniej niż N’EX. (new-www.keisei.co.jp)
- Najtaniej bez kombinowania: Access Express do Asakusa/Ginzy/Nihombashi (ok. 1,1–1,5 tys. JPY, ~1–1,25 h), bez rezerwacji. (org.livejapan.com)
- Najprościej pod Tokyo Station: Airport Bus TYO‑NRT (1,500 JPY, ~65–90+ min), ale ryzyko korków. (tyo-nrt.com)
- Najwygodniej pod Shinjuku/Shibuya: N’EX (bez przesiadek, ~1 h), warto gdy nie chcesz manewrować z bagażem. (jreast.co.jp)
Kiedy warto dopłacić (ale nadal „z głową”)?
- Masz hotel w Shinjuku/Shibuya/Shinagawa → dopłać do N’EX (3,070–3,250 JPY) i wysiądź pod docelową dzielnicą; zero przesiadek i miejsce na bagaż. Jeśli wracasz w ciągu 14 dni, bierz „N’EX TOKYO Round Trip” za 5,000 JPY – opłaca się bardziej niż dwa jednorazowe. (jreast.co.jp)
- Liczy się czas → bierz Skyliner (+ krótka przesiadka na JR do Tokyo Station). Online bywa tańszy (2,310 JPY). (new-www.keisei.co.jp)
- Jedziesz z dużym bagażem i chcesz „pod drzwi” hotelu → Limousine Bus (ok. 3,100 JPY) pod hotele/terminal T‑CAT; mniej noszenia, pewne miejsce na walizki. (limousinebus.co.jp)
Praktyczne wskazówki
- Karty IC (Suica/PASMO) działają na Access Express, JR (w tym Sobu Rapid) i w metrze – kupisz w automatach na lotnisku.
- Skyliner i N’EX wymagają miejscówki, ale bez stresu kupisz na miejscu; Skyliner ma też pakiety z 24/48/72‑h Subway Pass. (keisei.co.jp)
- LCB/Bus TYO‑NRT: dzienne kursy zwykle kupuje się tego samego dnia przy kasie; nocne/wczesnoporanne są droższe. (tokyocheapo.com, narita-airport.jp)
Moje krótkie rekomendacje „bez zastanawiania”
- Asakusa/Ueno/Akihabara: Access Express (taniej, bez przesiadek) lub Skyliner (szybciej). (org.livejapan.com, new-www.keisei.co.jp)
- Tokyo Station/Ginza: Airport Bus TYO‑NRT (najprościej) albo Skyliner+JR (szybciej, stabilnie czasowo). (tyo-nrt.com, new-www.keisei.co.jp)
- Shinjuku/Shibuya/Shinagawa: N’EX – dopłata warta świętego spokoju. (jreast.co.jp)
Priorytet: hanami (marzec/kwiecień), dużo czasu w parkach i miastach. Poniżej porównanie dwóch sensownych strategii przy Twoim profilu (bez dzieci, średni budżet) i tej konkretnej trasie (NRT → Osaka → Kioto → Hiroszima → Hakone → Tokio → NRT).
| Strategia | Łączny czas tranzytu | Łączny koszt (orient.) | Wygoda/flex | Ryzyka |
|---|---|---|---|---|
| A. Auto na cały wyjazd | ~20–24 h za kierownicą (ok. 1 500–1 600 km: NRT→Osaka ~580 km, Osaka→Kioto 55 km, Kioto→Hiroszima ~360 km, Hiroszima→Hakone/Okolice ~700–750 km, Hakone→Tokio 85 km, Tokio→NRT 70 km) | ~200 000–260 000 JPY/auto (16 dni najmu 7–10k/d, ubezp. 1–1,5k/d, autostrady 45–55k, paliwo 15–20k, parkingi 15–25k) | Wysoka elastyczność poza miastami; w miastach kłopotliwe parkowanie | Lewostronny ruch, drogi płatne, stres w centrach (wąskie uliczki, parkowanie 1,5–3k/d), zmęczenie; nocne odcinki po przylocie ryzykowne |
| B. Bez auta (pociągi/autobusy + krótkie transfery) | ~14–16 h łącznie w tranzycie (Shinkansen + lokalne), dojazdy „drzwi‑dworzec” 15–30 min/stronę | ~52 000–70 000 JPY/os. (główne odcinki shinkansen + Skyliner/N’EX + lokalne; ewent. 7‑dniowy JR Pass ~50–55k/os. – do kalkulacji) | Najwygodniej w miastach i podczas hanami; częste odjazdy; bagaż łatwo ogarnąć (takkyubin) | Rezerwacje w szczycie sakur, sporadyczne przesiadki; konieczność dopasowania się do rozkładów |
Werdykt: rekomenduję strategię B (bez auta). W hanami kluczowa jest bystrość przemieszczania się między parkami w miastach – tu kolej wygrywa czasem i wygodą, a koszty są niższe niż całodobowe auto z opłatami. Dołożenie samochodu nie daje przewagi na tej trasie (duże miasta, drogie parkingi, długie autostrady), a ryzyka nocnej jazdy po przylocie 31.03 o 20:40 są realne. Dla natury zrobimy „mini‑roadtrip” punktowo (Hakone/Fuji) jako alternatywa w sekcji 4.
Układ: NRT → Tokio (2 noce, hanami start) → Osaka (2) → Kioto (3) → Hiroszima (2, z Miyajimą) → Hakone (2) → Tokio (5) → NRT. Razem: 16 nocy (31.03–15.04), wylot 16.04 o 20:15. Łączny czas tranzytu ~15 h (bez dojazdów lokalnych). Logistyka: średnia trudność – wszystkie długie przeloty zrobimy shinkansenem, a w sakurę trzymamy się parków i dzielnic blisko stacji, z buforami na tłumy/fotki.
| Odcinek | Preferowany środek | Alternatywa | Czas | Koszt (orient.) | Bilety/rez. | Uwaga/ryzyka |
|---|---|---|---|---|---|---|
| NRT → Tokio (Ueno/Shinjuku) | Keisei Skyliner do Ueno + metro | Narita Express do Tokyo/Shinjuku | 41–50 min (+ metro 10–20) | 2 570–3 070 JPY/os. | Kup na lotnisku/apka; ostatnie szybkie pociągi ok. 22:30–23:00 | Późny przylot 31.03 20:40 → imigracja/bagaż 45–90 min; plan B: nocny bus/limousine lub taksówka (drogo) |
| Tokio → Osaka (Shin‑Osaka/Namba) | Shinkansen Nozomi | Hikari (dla JR Pass) | ~2 h 30 min (Nozomi) / ~3 h (Hikari) | ~14 500–15 500 JPY/os. | Rezerwacja wskazana 1–7 dni przed (hanami); aplikacja SmartEX/na dworcu | Miejsca przy oknie dla widoku Fuji przy dobrej pogodzie (lewa strona z Tokio) |
| Osaka ↔ Nara (D4, wycieczka) | JR/Yamatoji Rapid lub Kintetsu | Autobus (rzadziej) | 35–55 min | 570–1 200 JPY/os./strona | Bilety na miejscu/IC (Suica/PASMO/ICOCA) | Tłumy przy jeleniach i w Nara Park w sakurę – start wcześnie |
| Osaka → Kioto | JR Special Rapid | Shinkansen (najszybciej) | ~30–35 min / 15 min | 570 JPY / ~1 420 JPY | Bez rezerwacji, odjazdy co kilka minut | Wysiądź na Kyoto Station (łatwy dojazd bus/metro do świątyń) |
| Kioto → Hiroszima | Shinkansen Sakura/Nozomi | Hikari + Sakura (JR Pass) | ~1 h 40–2 h | ~11 000–12 500 JPY/os. | Rezerwacja 1–7 dni przed | Możliwy postój 2–3 h w Himeji (zamek i sakury) – bagaż do przechowalni |
| Hiroszima → Miyajimaguchi → Miyajima (D9) | JR Sanyō Line + prom JR | Tramwaj + prom prywatny | 27 min + 10 min | 420 JPY + ~200 JPY/os. | Bez rezerwacji; odjazdy co ~10–15 min | Odpływ/przypływ wpływa na zdjęcia torii; sprawdź tabelę pływów |
| Hiroszima → Odawara → Hakone | Shinkansen do Odawary + Hakone Tozan/Bus | Lot krajowy HIJ→HND + pociąg do Odawary (wariant altern.) | ~3 h 45–4 h 20 + 15–40 min | ~18 500–20 500 JPY/os. + 310–1 000 JPY | Rezerwacja shinkansenu; lokalne na miejscu | Dłuższy odcinek → zaplanuj lunch ekiben i bufory na przesiadki |
| Hakone → Tokio (Shinjuku) | Odakyu Romancecar | JR (Odawara→Tokyo) + lokalne | ~1 h 15 / ~1 h 30–1 h 50 | 2 420–2 800 JPY/os. / ~3 000–3 500 JPY | Romancecar: obowiązkowa rezerwacja | Widokowa trasa; przy dużym ruchu weekendowym kup wcześniej |
| Tokio → NRT (wylot 16.04 20:15) | Keisei Skyliner | Narita Express / Limousine Bus | 41–60 min / 70–100 min | 2 570–3 200 JPY/os. | Bilety z wyprzedzeniem na konkretną godzinę | Wyjazd z hotelu ~16:30–17:00 (bufor 3 h+ na odprawę, tłumy, ewent. zakupy tax‑free) |
Założenie dni: Osaka 2 dni, Kioto 3 dni, Hiroszima 2 dni – wszystko w widełkach 2–3; reszta to start/finisz w Tokio i natura (Hakone), co zwiększa szanse na trafienie kwitnienia na różnych wysokościach.
Twój plan został przygotowany z pomocą inteligentnych narzędzi i sprawdzony przez nasz zespół. Dla pewności rzuć jeszcze okiem na kluczowe szczegóły – to najlepszy sposób, by uniknąć niespodzianek w podróży.